Utama
Pembelian
Testimoni
Status Pesanan
Kerahsiaan
Hubungi Kami
FAQ
 
VIMAX
VIMAX VOLUME
SUPERGEL
PACAK LANGIT
PRO EXTENDER
PHEROMAX
PHEROLINS
VAKOOU
THANYAPORN
VIGRX
EXTENZE
LIBIGIRL
SEMENAX
ENERGY POWER RING
MOZEHERBS
BE-FIT SLIMMING
EGO RING
PHERO-X
GLUTA COLLAGEN
 

SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN

 


 
Pembelian Anda Adalah Rahsia Sama Sekali..Setiap Bungkusan Yang Kami Poskan Kepada Anda Adalah 100% Selamat Dan Tidak Dapat Diketahui Isi Kandungannya Melainkan Anda Sahaja..
 

Netbiz Reit
Email: kedaix@gmail.com

 

Vakoou - Klik Sini

Vimax - Klik Sini

Pearl Plus (Pacak Langit) - Klik Sini


PL Supergel - Klik Sini

Pro Extender - Klik Sini

Pherolins (Untuk Wanita) - Klik Sini

Pheromax - Klik Sini

TESTIMONI IKHLAS
DARI PENGGUNA TENTANG KEHEBATAN PL VIMAXTM

Testimoni Terkini 1 Jan 2012: Amat hebat!!!! Kenikmatan dan kepuasan yang tidak terhingga. 3 jam tanpa henti dan pelbagai posisi dapat dan lakukan sehingga isteri minta sambung keesokan paginya. Tercungap-cungap isteri saya dibuatnya dan lebih 10 kali orgasme. Memang diakui kehebatannya oleh isteri saya. Terasa lebih panjang, lebih besar dan lebih keras oleh isteri. Thanks Vimax & Supergel.. Shahrul 017-432**** shahrul_sgpetani@yahoo.com..

Pengguna 1 : Baru 4 HARI ambil pil Vimax ... MEMANG POWER! Terima kasih bang! Saya puas hati.. Saya pasti membeli untuk stok bulan depan. Idin, Selayang. 012-359 XXXX, SELANGOR.

Pengguna 2 : Bagus. Bantu tahan lama. Dengan PLSuperGel lagi lama. Bantu stamina juga. 3-4 sesi sehari pun ok lagi. Dan lebih keras & tegang. Saya try sebulan dulu tengok macam mana.. nih baru 4 HARI!.. 012-213 XXXX, Rino, Batu Caves, SELANGOR.

Pengguna 3 : Problem saya adalah saya akan hilang ketegangan masa tengah mengadakan sex! Perghh..Memang mengecewakan malah malu dengan isteri dan ini berlaku secara kerap pulak. 
Saya cuba ambil Viagra dan puas hati tapi hanya untuk 2-4 jam sahaja. Dah lah kosnya mahal RM40 setiap sesi. Alhamdulillah..saya bertemu dengan VIMAX. Hanya untuk 3 hari sahaja. Saya telah dapat bertahan lama. TEGANG pulak tu zakar saya.. Walaupun saya telah pancut... Alimuddin, Terengganu.

Pengguna 4 : Saya kena stroke tahun 2005. Jadi kena ambil ubat darah tinggi. Memang betul! Kalu ambil ubat pasti zakar saya tak dapat ereksi sepenuhnya. Ini amat mengecewakan saya. Setiap kali keinginan nak lakukan sex dengan isteri; tiba-tiba dipertengahan melayari bahtera, zakar saya lembik. Amat mengecewakan. Saya melayari website dan bertemu dengan VIMAX. Cubalah.. nothing to lose.. Pergh..Kesannya menjadikan saya orang muda.. dan boleh bertahan dan hebatnya.. zakar saya amat keras dan tegang macam masa saya muda dulu (kini 45 tahun)... 019-279 XXXX, Kluang, JOHOR.

Pengguna 5 : Sewaktu berusia 49 tahun, saya diserang penyakit jantung dan terpaksa diengioplasti di dua tempat dalam jantung saya. Jadi saya terpaksa mengambil ubat darah tinggi dan ubat cairkan darah. Saya pulak telah dikesan mengidap kencing manis. Kencing manis pula adalah pembunuh saraf dan pasti saya akan
mengalami lemah tenaga batin kerana dicampur dengan ubat doktor yang terpaksa saya ambil. Performa sex saya menurun dan hampir 2 bulan tak bersama isteri. Saya amat malu. Kawan saya datang dan mengesyorkan VIMAX. Tapi saya skeptical dan malas mencuba. Tapi disebabkan kawan baik saya cubalah untuk 3 hari. Hebat! Zakar
saya bangun lebih awal dari saya pada waktu pagi! Ini adalah perkembangan terbaik untuk saya. Malah saya telah bersama melayari bahtera dengan isteri dah hebat! Puass... Terima kasih pada Vimax dan saya akan teruskan makan... Imam, N.Sembilan

Pengguna 6 : Saya baru 25 tahun! dan kuat melancap pulak tu... Jadi saya baru berkahwin dan amat malu dengan isteri pasal saya selalu kalah! Hanya bertahan untuk 5 min je.. dah kalah.. Jadi
saya cuba layari website dan bertemu dengan website tuan. Saya mulanya tak percaya. Bolehkah hanya dengan memakan pil vimax mampu menegangkan zakar tanpa urutan? Jadi saya banyak bertanya dengan tuan. Tapi alhamdulillah.. tuan sabar dengan saya dan saya ..cuba VIMAX untuk 4 hari.. dan woww.. tak percaya..
boleh kalahkan isteri dan bertahan sampai  5 jam ... di tambah dengan PLSuperGel ... Pemandu, PERAK.

Pengguna 7 : Pergghhh! ..Hanya dalam 10 hari dah terasa ukurlilit zakar saya dah berubah... Saya kena cuba untuk 3 bulan untuk panjangnya pula... Guru, Pahang.

 

TESTIMONI IKHLAS
DARI PENGGUNA TENTANG KEHEBATAN SUPER GEL

Pengguna 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. JB.

Pengguna 2 : Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......En. Jamil , UTM, JB.

Pengguna 3 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul Permas Jaya

Pengguna 4 : Hari ini orang ketawakan saya..mudah-mudahan suatu hari nanti pasti mereka akan menyanjung saya he he he...hari-hari saya tolong sahabat-sahabat saya yang memerlukannya. Sekarang saya sedang menggilap Honda En. Hasbol , Gelang Patah

Pengguna 5 : Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu). Ustaz Zaki Larkin

Pengguna 6 : Memang berkesan PL SuperGel sampai isteri saya tidak tahan. Kerani, Awie Senai, JB

Pengguna 7 : Pergghhh! Memang betul-betul “uuuuu”... Isteri senyum memanjang..tidak terucap dengan kata-kata,..memang dapat rasai kepuasan dalam pelbagai teknik...! Pembantu Perubatan, En. Din Hospital Kerajaan, JB.

Pengguna 8 : Amat menakjubkan.Perubahan yang amat ketara. Guna gear 5 baru keluar. SAYA MESTI PILIH PL SuperGel! Peniaga, En. Lokman Pontian, Johor.

Pengguna 9 : Terima kasih ketengahkan PL SuperGel ini kepada saya...semalam siang tenaga kurang. Maklumlah pertarungan yang lama berlaku pada malam sebelumnya. Isteri tiba-tiba pelik tetapi gembira dengan perubahan yang berlaku. Ada ke patut dia mintak lagi malam ini?:-) Wan Sabah

Pengguna 10 : Pagi tadi pukul 4am baru game....tiup wisel pukul 2am...peweeet.....Jurutera dari Kuching, Sarawak En. Osman

Pengguna 11 : “Isteri saya selalu berpesan...Bang.,jangan lupa sapu PL SuperGelTM baru puas” Juruteknik dari Kajang , En Adi.

Pengguna 12 : “ Marvellous! I scored 2-0 last nite. Bersyukur bertemu PL SuperGelTM”. Guru Besar, JB

Pengguna 13 : Pehh memang terbukti PL SuperGelTM power, 4 ‘style’ berdayung...34 tahun, Pentadbir Anak Syarikat Kerajaan Johor. En. Zul

Pengguna 14 : Katakan saja “Isteri saya sering memandang rendah keupayaan seksual saya, tapi kini dengan VIMAX dia amat bahagia sekali dan tiada rungutan lagi.” Sepang, Selangor. En. Ali


Pengguna 15 : Minta nama dirahsiakan, sudah 10 tahun berkahwin “huuh....dia terpaksa minta waktu rehat sebelum saya menamatkan pendakian. Pengguna Produk VIMAX dari GOMBAK En. Nasir

Pengguna 16 : Guru Besar dari Kuala Trengganu “ wow.....!!! sampai saya tersandar ke gander katil..hebat betul PL SuperGelTM”.

Pengguna 17 : Pramugari dari Petaling Jaya melalui e-mail “ I always have a wonderful Sunday (EPL Super Sunday)...Dia seakan-akan tidak mahu mendarat..TERIMA KASIH PL SuperGelTM”. Nadia

Pengguna 18 : Heeeei beb...! aku berjaya merentas 3 lautan tanpa henti...lah....SYABAS PL SuperGelTM., Penyelia Tapak dari Batu Caves En. Nasir.

Pengguna 19 : Jurutera dari Penang, " Betul-betul Power…… 2 ROUND NON STOP….! " (beliau terus memesan 5 KOTAK lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)" En. Nizam

Pengguna 20 : Kami telah berkahwin sekitar 32 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah menghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui PL SuperGelTM. Hasilnya kami telah 'muda' kembali " Pasangan Warga Emas, Kuantan.

 

images/testi.gif