Utama
Pembelian
Testimoni
Status Pesanan
Kerahsiaan
Hubungi Kami
FAQ
 
VIMAX
VIMAX VOLUME
SUPERGEL
PACAK LANGIT
PLE EXTENDER
PHEROMAX
PHEROLINS
VAKOOU
THANYAPORN
VIGRX
EXTENZE
LIBIGIRL
SEMENAX
ENERGY POWER RING
MOZEHERBS
BE-FIT SLIMMING
EGO RING
PHERO-X
GLUTA COLLAGEN
 

SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN

 


 
Pembelian Anda Adalah Rahsia Sama Sekali..Setiap Bungkusan Yang Kami Poskan Kepada Anda Adalah 100% Selamat Dan Tidak Dapat Diketahui Isi Kandungannya Melainkan Anda Sahaja..
 

Netbiz Reit
Email: KLIK

 

Vakoou - Klik Sini

Vimax - Klik Sini

Pearl Plus (Pacak Langit) - Klik Sini


PL Supergel - Klik Sini

Ple Extender - Klik Sini

Pherolins (Untuk Wanita) - Klik Sini

Pheromax - Klik Sini

Maca Spray

Bagi anda yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang atau tidak dapat tahan lama. Maca Spray adalah jawapannya.

 

MACA Delay Spray adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda.

 

Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

 

MACA Delay Spray diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.

 

 

MACA Delay Spray dijual di Jepun dan di lebih 20 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang MACA Delay Spray bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 10 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan MACA Delay Spray , dan berterusan berbuat demikian.

 

CARA PENGGUNAAN Maca Spray

1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.

2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

 

JANGAN GUNA JIKA
1) Pasangan Anda Mengandung
2) Terdapat Luka Pada Zakar

 

Testimoni Maca Spray

En Zali - Selayang

Mula pakai macam sejuk tapi lepas tu mendayung laju je. Lambat pancutnya. Setengah jam jugak saya dapat mengayak bini saya. Selalu 5-10 minit dah pancut. Terima kasih En. Joe tolong suggest maca spray ni.

 

Shahril - Shah Alam

Saya memang biasa beli dari Abg Joe dalam web ni. Saya takut nak makan ubat kuat segala macam ni sebab takut terkena yang tiruan. Mau sakit urat dan sendi nanti. So Abg Joe beri saya Maca dan ternyata saya suka dengan hasilnya. Isteri saya pun puji bila saya boleh buat macam-macam style tanpa pancut awal. Maca Spray memang terbaik!

 

Ravindra - Old Klang Road

Dulu selalu susah nak keras batang saya. Tak pernah cuba mana-mana produk ubat kuat. Tapi satu hari saya nampak iklan di Wechat. Dan dia beri saya cuba maca spray. Tak sangka saya punya istri banyak suka.. sebab saya ada power, main pun ada lama. Terima kasih banyak-banyak.

 

Kesan Sampingan Maca Spray

Maca Spray bukanlah produk yang diambil secara makan sebaliknya hanya dengan sapuan 2-8 semburan pada zakar akan memberi kekuatan maksimum.

Harga Biasa RM150

Kini Promosi RM100 (Jimat RM50)